Thursday, December 31, 2015

My sex story when i went for my nysc part 6

I lie down, she climb ontop me dey kiss me.
Small time she carry the cream pour 4 my di-
ck kon dey lick am. I wan mad! I just lie
down dey look ceiling like Ibo man wey him
container fall inside sea. Oboy, this woman
begin dey suck my prick from up to down.
Sometimes, she go swallow my entire prick
then bring am out again. Today na fire.
Small time I tell her to lie down sideways
then I wear cond’om come put my prick for
her fat to’to come begin they hammer her.
As I dey hammer her, I dey use my finger
they rub her anu’s.
She close eye. Small time she use hand
cover her face dey moan small small. After
some minutes, I change am. I put my prick
for her anu’s slowly begin they hammer am
then use my finger they rub her cl’it. She
moan “oh God” David” I respond “yes ma”
she continue dey moan “oh God, oh god, I
can feel u”
after like 15 minutes time, she say “okay,
stop stop”.
She Don Pour cuz my finger wet with fluid
and she com weak. I no stop, I just dey
Bleep am slowly. heat don soak bedsheet
finish. As she notice say I wan release she
rush slide out, comot the cond’om from my
prick put the prick inside her mouth kon
suck my fluid come say make I kiss am with
the fluid. I say “no ma, I’m allergic to that”.
She smile, swallow am. She come tell me
say make I help am arrange the room, she
begin dey dress bed, omoh as she bend her
bare nyash they shake. My pri’ck start to
rise again. She look am. She come rub my
chest say “corper, next time. My daughter
didn’t go too far”.
I hurry wear my cloth. She ask whether I
hold transport fare , I say “yes ma” she give
me 2k say my buy banana and yoghurt to
replace my sper’m.
“I won’t be happy if say this to anyone”
“no ma, I’m not a kid na”
she look me smile. Peck me for lips.
I thank her begin they go.
As I dey comot I notice her husband e-class
Benz wey pack for her compound. My mind
tell me say “you see your life? No be person
like you get that car?”… abegi, make I go
house go sleep jor, na my year of straff be
this… money go come at the right time.
WATCH OUT FOR PART 7 TOMORROW

No comments:

Post a Comment

entertainment zone