Thursday, December 31, 2015

My sex story when i went for nysc part 5

“As she enter inside to go baff, I just they
wonder whether na thesame Mrs Ann wey
strict and everybody for school dey fear naim I
dey arrange like this? Na wa oh. I dey watch
TV dey wait.
Around 10 minutes, she come out with towel.
her boo”BS they shoot out.
oh lord, I don’t wanna die early…. life sweet
die.
“David, follow me”
As I dey follow am for back, her nyash just
dey shake without control for the towel. We go
one room. Nice bed, TV, but no clothes.
“Ma, where are all your clothes?”
She come laff.
“This is not my bedroom. Or you want to
replace my husband?”
“No ma!” I dey mad?
She put on TV, then I sidon for bed, she sit
near me con carry one of her legs put ontop
my leg. We dey look TV but I no dey see
anything (my sense Don comot kpata-kpata).
I begin they rub her leg down to her thighs.
Omoh, I dey see her fat to’to through the
towel. My prick Don stand and she know. I
con rub her leg pass her thigh con do V
shape with my two middle fingers take rub
around her cli’t. She look me, shift come
closer come give me 30 seconds kiss.
This woman mouth sweet oh!. As I continue
to rub around her cli’t I notice say her
breathing dey increase and she wet. My fear
na say make this woman no go die of high
BP oh. I Neva even use tongue and she dey
breath like this.
She come say:
“go to the fridge and get me that strawberry
cream”
I waka go kitchen go bring am come. Chai!
This woman Don Unclad for bed. See Big
brea-sts and thick pus’sy.
“You know what to do with it right?”
“Yes ma”
Are you a learner?. No na, I be master.
I come climb dey pour the cream from her
chest, down to her belle and to her to her
puss’y area. I come start to dey lick am.
She close her eyes. I pour am for her puss-y
begin they lick am then she use her fat leg
take hold my head tight in between her pu-
ssy.
She dey breath fast, they raise her body up
and down but she never moan. She dey
mad? Why she no wan moan. Ok I con put
two fingers begin dey finger her, then dey
suck, tickle, and lick her cli-t as I dey pour
the cream on top. She con moan like person
wey won endure pain “uuuummmmm” and
she con squeeze my head tighter with her
fat laps they moan more. I do this thing
reach 7minutes. Omoh, e dey hard to breath
due to her tight grip.
If this woman suffocate me to death as I
dey do this thing, na wetin I go explain to
God? And wetin dem go write for my
obituary poster as the cause of death? No
no no. I squeeze my head come out.
“Are you tired yet”
“No ma”
I con face her breas’ts. I squeeze am, rub
am. She dey look me dey smile, I smile back.
Then i con dey squeeze her nipp’le then dey
suck the other. Sometimes, I go pour the
strawberry on top con lick am. I dey suck
her well, slow, dey flick her nippl’e as I dey
suck.
As I dey do am, she dey stroke my di-ck with
on hand, they rub my head with the other
one. I dey switch brea’sts and nipp’le. After
like 7minutes I stop. I con roll her to turn
face bed. I carry the strawberry cream pour
for all over her back begin dey lick am. Na
now I come see this girl nyash well. Omoh
this woman gather nyash.
I rub am well well, then open the center pour
the cream begin they lick am. I reach her
anu’s (yes! Am a freak like that). I use the
tip of my tongue they do circular movement
for her anus then she moan “ohh my God,
ohhhh my god”. I still dey lick am come
begin finger her puss’y. she Don wet die.
Omoh, the moaning increase. I con they fear
say make neighbors no run inside the house
thinking say na kidnappers oh. I realize say
side position na the best for me cuz her
nyash too big. So I carry con’dom begin
open am to put for my standing screw
driver. She say:
“wait, lie down and give me that strawberry
cream” watch out for part 6

No comments:

Post a Comment

entertainment zone